Familjen Annorlunda & Svenska Hollywoodfruar

Uppe med tuppen, men det är helt okej för William har sovit i SIN säng hela natten och endast vaknat 1 gång!

Tittade på familjen annorlunda på TV4 igår kväll och jag måste säga att jag är mäkta imponerad hur man vågar/orkar åka utomlands med 10(!!!) ungar.
Själv oroar jag mig för hur jag ska fixa att ta tåget till Göteborg med 1 unge, vagn och väska hahaha... Snacka om världsproblem.

Premiär för Svenska Hollywoodfruar igår också, var hittar dom alla???
Maria Montazami är kvar från förra säsongen och hon är nog den enda av "fruarna" som är down to earth.
2 av de nya är Päivi Hacker och Lena Jolton
Lite äckligt är det med kvinnor över 50 limmar på killar som är strax över 20 år.
Varför kan man inte låta bli att titta???

Bild. TV3.se

Vad följer du för program på TV?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här