Vaknade INNAN William

Tänk att jag och R vaknade INNAN William idag. (5.30)
När R frågade mig vart William var studsade jag ordagrannt upp ur sängen och in till William.
Han låg och sov så fint i sin säng.
5.40 hörde vi hur William började låta i sin säng. R hämta honom till oss och vi hade en lång stund med morgongos.
Just nu är William otroligt mammig och pappig, ja, Anton duger ju självklart också, men resten av världen är hemsk.
Hoppas verkligen att den fasen går över fort.

Idag ska vi gå ner till frisören i centrum och se om dom har tid att klippa lill-munken (William), så han är fin när vi åker till Göteborg.
Helt otroligt att han har så mycket hår, själv hade jag knappt ett hårstrå på huvudet när jag var så liten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här