Ändrade planer...

Solen kikade fram och vi har försökt att vara ute mycket idag.
Har lekt i Williams nya rum och han busar runt som aldrig förr och han stortrivs verkligen.
Lyckades få honom att somna i sin säng idag på lunchen, jag satt brevid. Har allt skämt bort William med att ligga brevid honom när han ska somna och jag antar att jag får sota för det nu när han ska vänjas att somna själv.
Det är ju så mysigt den stunden.
Den stora "minitonåringen" Anton fortsätter sin attityd och jag blir nog fan gråhårig snart!
Han har badat, trots att vi sa nej och att det är för kallt. Vad gör man?!? det kan ju inte vara med en 12grader i vattnet.
Hoppas att denna trots går över snabbt så vi får tillbaka våran goa stora snart.

Dags att laga middag... Det blir snabbt och enkelt pommes och korv.
Träning i dag!!! Happy,happy,happy!!!

Njut av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här