Grillat är godast!

Oj, vad den här dagen gick fort.
Det har både vart underbart soligt och regnigt idag.
Jag har fått köpt mig en godispåse (yummie)

Vi har grillat fläskfilé som vi ätit med klyftpotatis, sallad och god vitlöksdressing... Kan det bli bättre.
Kan ju säga att jag var mätt som en plätt när jag körde min träning efteråt.
Borde nog ha väntat en timma, men det är hockey på TV´n idag.
William har varit på strålande humör idag... Eller inte. Mycket gnäll och gråt. Funderar på om det är feber på G där.
Nu sover han gott i sin säng i alla fall.
R och Anton tittar på hockey, jag kikar med ett halvt öga bara...

Måste ladda batterierna till min kamera, det här håller inte!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Åt grillad fläskfilé med klyftpotatis hos grannen idag! Ingen vitlöksdressing till salladen, men väl Tzatziki som tillbehör ;-)

2010-05-14 @ 00:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här