Prickstatus...

Ingen större förbättring av prickarna, ingen alls skulle jag nog vilja säga.
När några försvinner så dyker det upp nya, börjar fundera på om det verkligen är ett virus.
Är inte prickarna borta så ringer jag nog till BVC och rådfrågar, läkaren jag var hos med William verkade inte riktigt veta vad det kunde vara. Ställer man en diagnos då?

Det var en trött kille som somnade i min famn 18.45, han totalvägrade middagen och även vällingen...
Vi får se vad det blir av detta.
Det var bara tårar och illvrål, tänk om man kunde förstå vad dom menade när dom blir sådär arga.

Nu är jag också supertrött så det blir nog strax sängen för min del...



En glad William på besök i Göteborg



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här