Sand i ögonen...

*Gäsp*
Det känns som sand i ögonen, jag skulle behöva sova på morgonen i alla fall.
William sov jättebra i nya rummet från 20-03 ca, sen sov han i vår säng till kl. 5 då han tyckte att vi skulle gå upp.
I natt kan vi ju hoppas på att jag orkar försöka få honom att somna om i sin egen säng.

Lördag idag, grått och trist... Vi fortsätter att röjja här hemma.
Har så mycket "skit" som man samlat på sig genom åren, ni vet sånt där "bra att ha". Idag åker skiten ut!

Hur får ni barnen att sova längre (ja till 7 i alla fall) på morgonen???
(Bästa tipset belönas)

Nu ska jag hälla i mig massor av kaffe och hoppas på att bli piggelin snabbt.

Ha en superduperdag!

Myspace Comments





Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg

2010-05-15 @ 12:16:11
URL: http://eiiimma.blogg.se/
Postat av: Milla



Ett bra tips är att ta ett bad på kvällen innan läggdags och låt honom leka av sig riktigt ordentligt, funkar på min lilla grabb.. eller han sover ju inte till 7 men han är ju bara 5 månader gammal.. men trött blir han och sover väldigt bra om natten!

Kram!

2010-05-18 @ 09:47:29
URL: http://millaahonen.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här