Sovmorgon är en lyx!!!

Ja, som rubriken säger "Sovmorgon är en lyx" och gissa vem som fick sova till 6.30 idag ?!? Jo JAG!!!
Visst är det lite sjukt när man tycker att det är sovmorgon när man får gå upp 6.30 hahaha.
För mig är det en lyx då min lilla kille vanligtvis vaknar runt 5.

Igår kväll fick jag en god milkshake av R, (jag beklagade mig för att jag såg på min syrras blogg att hennes kille hade gjort en till henne) hahaha...
Tränade igår och nu märks det att det börjar hända saker.

Visst är det superhärligt att vakna upp på morgonen och bara känna sig HAPPY.

 

Nu hör jag att kaffet runnit klart i köket... Ha en superfin dag!


Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHA du är bäst Sis :) Snällt utav Robban att göra milkshake till dig :) Pöss pöss.

2010-05-22 @ 09:04:09
Postat av: Maria

Åh, det är en sån härlig känsla att vakna på morgonen och bara känna "Det här kommer bli en bra dag och jag är glad"! :)



Sv: Här är det bara bra. Ska snart åka och provköra en bil :)

Tack så mycket för att du tycker det! Har hört från flera att de inte kan lyssna på låten på datorn, samma på min dator :(



2010-05-22 @ 11:43:32
URL: http://svenssonsmaria.blogg.se/
Postat av: monika

Söt liten kille:)

2010-05-23 @ 17:30:45
URL: http://monckan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här