Välkommen MAJ!

Vaknade med hemsk huvudvärk. Tror att jag legat konstigt för det går ner i nacken, men det är väl inte så konstigt när vi har en cirkusakrobat mellan oss på natten.
Valborgskvällen var lugn, William somnade vid 19... det gjorde R med och honom försökte jag sen väcka från 20.30 utan större lycka. Gick och la mig 23.30 och då vaknade han till liv hahaha...

Skitväder ute som alltid runt det här datumet. Idag blir nog en tur till elgiganten för att lämna in våra mobiler då båda är i behov av koll innan garantin går ut (på måndag).
Min telefon är redan inlämnad en gång och då byttes det mesta utan själva skalet ut, ändå funkar den inte som den ska. R´s telefon har nåt fel så när man ringer går inte ljudet fram.

Åh, nu somnade William, nu ska jag passa på att äta lite frukost och se om jag hinner lägga mig 5 minuter brevid honom innan han vaknar igen!

Njut av dagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här