4.57

Dagens gnäll: William väckte mig 4.57 idag och har varit vaken sen dess. Vad gör man? Det går verkligen inte få honom att somna om igen och dessutom lyser solen givetvis in i vårt sovrumsfönster trots att det är fördraget!!!
Dagens bra: Willian vaknade bara EN gång i natt och somnade då om snabbt igen.
(Sådär, då var det gjort!)

Måndag igen då och ny vecka. Bara en vecka kvar tills William blir 1 år.
Helt otroligt vad fort det går, i augusti börjar han på dagis och jag börjar jobba.
Men, som sagt, det är ett par månader kvar.
Idag ska vi ta en tripp ner till leksaksaffären i centrum och se om det finns några kul saker kvar. Det är ju 60% på ALLA leksaker. Måste se om det finns några "Musses klubbhus"-saker kvar.

William tittar på "Dora utforskaren" och jag baljar i mig kaffe för att kroppen ska vakna. (Hahaha som vanligt).
Igår bestämde jag mig för att lägga mig vid 7 då William brukar lägga sig. Eller hur att jag gjorde det!
Jag tror att klockan åtminstonde var 23 när jag somnade.
Vi gör ett nytt försök ikväll.



Myspace Comments

Önskar er en fin dag!



Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Godmorgon, sovit gott? :D

2010-05-31 @ 10:45:06
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Mysims3:)

Heizann, ønsker deg bare en riktig fin dag:)

2010-05-31 @ 12:11:57
URL: http://mysims3.blogg.no
Postat av: monika

Han e riktigt morgonpigg :))

2010-05-31 @ 20:19:02
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här