Vilken underbar dag

Vilken underbar dag!
Oj vad vi har rensat här idag, eller inte William så mycket, mest jag ;)
Varför samlar man på sig så mycket onödiga saker? Det känns som att man aldrig blir klar, jag ska erkänna att jag är expert på att bara "flytta runt" saker här hemma, ni vet "jag lägger det där så länge..."
Nu är det slut på det, nu ska det bort!
R klippte gräset både fram och bak när han kom hem från jobbet, William satt i sin vagn och tittade på, helt överlycklig och gjorde "gräsklipparljud" hahaha.
"Lalandia" och ris blev det till middag, vilket är supergott.

Har tränat idag och det känns i hela kroppen, känner mig piggare i kroppen.
Är riktigt stolt över de centimeter jag minskat på mina 3 veckor. Än finns det hopp för kunna komma i mina gamla jeans, det är det som är målet för mig.

Nu ska jag fixa det sista här innan läggdags.

Ha en mysig kväll



Kommentarer
Postat av: monika

Haha sån är jag med "lägger där så länge"

2010-05-25 @ 16:20:15
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här