♥William & Mireille♥

Ännu en dag snart slut.
William sover sen en timma tillbaka, R också för den delen hahaha...
Jag sitter i sängen med datorn framför mig, har så ont i ryggen idag att jag hoppar över träningen.
William har fått sin andra spruta mot svininfluensa, nu håller vi tummar och tår att han inte blir lika dålig av denna sprutan som han blev förra gången.
Efter BVC och sprutan gick vi till leksaksaffären i centrum för att köpa en födelsedagspresent till Williams kompis Mireille som fyller 1 år idag. Vi köpte en servis i rosa och lila, jättesöt. På väg till kassan hittade vi massor av musses klubbhussaker och nersatt 60% i pris. Jag passade på att köpa födelsedagspresent till Willam som fyller snart han med. 4 figurer från serien blev det. Gissa om William kommer att bli glad på sin födelsedag.
På vägen hem plockade vi lite liljekonvaljer till Mireille.
Vi träffade Mireille på baksidan och hon fick sitt paket, sen lekte barnen en stund, oj vad kul dom börjar haihop nu.
Det är så härligt att se dom i leken.
Här kommer lite fina bilder.
♥William & Mireille





Sötnosar♥



Kommentarer
Postat av: Frida Brobakke

Så søte dei vaaaar ! :)

2010-05-28 @ 21:45:28
URL: http://brobakke.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här