Godmorgon!

Ni har väl inte glömt att ställa om klockan inatt?
En timma extra på morgonen... Jo,tack. Tjena!

William skuttade upp ur sängen redan strax innan kl.6 imorse, vilket med betyder att klockan då var 5.
Gissa vem som är tröttast! Jo, jag!

I Måndags var vi på S-tälje sjukhus och gjorde ultraljud.
24 Mars är bebisen beräknad och jag  kan redan nu avslöja att det blir ännu en pojke :)
Namnet är troligtvis redan bestämt, men det håller vi hemligt ett tag till.
Det här är anledningen att jag inte bloggat så mycket sista månaderna. Att sitta vid datorn får mig att må fruktansvärt illa. Det var likandant när jag väntade William.
Men nu mår jag mycket bättre och hoppas att få kunna sitta mer vid datorn när tid finnes.

William som lyckats hålla sig frisk en HEL vecka nu, börjar bli förkyld och rosslig igen. Vi håller nu tummarna att det går tillbaka och att han slipper feber och vi slipper vabba mer.
Vi är hemma minst ett par dagar varannan vecka. Visst är det helt sjukt!!!
Ni med förskolebarn, hur ofta var era barn sjuka när de började på förskolan?

Nu vaknade William från sin korta nap, dags att ta honom.

Ha det gott så hörs vi strax igen!



Kommentarer
Postat av: Ammie

Tjena Linda

GRATTIS

2010-10-31 @ 10:04:29
Postat av: Monika

Grattis inte visste jag att du är gravid :)

Har jag missat det eller har du varit hemlig??

2010-10-31 @ 19:02:13
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här