Tjabba tjena hallå!

Ja, nu var det ett bra tag sen IGEN!!!
Min dator är fortfarande trasig, men nu vet vad det är. Det är grafikkortet.
Det blir nog till att köpa en ny dator snart.
Vintern närmar sig med stormsteg lite väl fort bara. Vi har inte alls hunnit med i svängarna.
Ena dagen varmt och nästa dag kallt, har beställt overall till William som jag hoppas kommer i veckan.
Det blev en blå Didrikson. Nu hoppas jag bara att den passar någorlunda då hans storlek inte fanns och vi var tvungna att gå upp en storlek.

Nu blir det soffmys en stund innan det är dags att börja med middagen.


Ciao!

Kommentarer
Postat av: Monika

Välkommen tillbaks :))

2010-10-19 @ 09:37:05
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jädra datorer säger jag bara......hoppas att det blir en ny dator till dig snart.

Massor av pössar till er från mig och pappa.

2010-10-19 @ 11:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här