Godmorgon lördag!

Tänk att jag fick sovmorgon till 6.45 idag, helt otroligt!
Det har inte hänt sen... Nä, jag minns inte ens när det hände sist.
William brukar numer gå upp någon gång mellan 4.30 och 5.30 (pust).



Hösten har verkligen blåst in med besked, för min del gör det ingenting då jag längtat efter lite friskare luft.
Ännu mysigare ska det bli med vinter och snö... (fast inte än tack!)

William verkar nu helt bra igen, förutom att han är lite trött fortfarande, men vem är inte det ;)
Idag ska vi åka runt och hämta lite paket som anlänt till mig.
Fast det är ju till William egentligen ;)
Vann en bloggtävling för ett tag sen och fick köpa leksaker till ett värde av 249 kr på leksakeronline.
Vad det är i paketet får ni se senare.
Sen har vi även ett paket att hämta ut från Buzzador med blöjor från pampers som vi ska få testa.
Kör troget med Libero på William sen han var liten bebis, men det kan vara kul att testa något annat.

Vad använder ni för blöjor till era små?

Ha en underbar höstig lördag!



Kommentarer
Postat av: Monika

Han e lika morgonpigg som vanligt =)

2010-09-18 @ 14:03:48
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här