Sjukt igen :(

Är detmeningen att ungarna jämt ska vara sjuka för att dom börjar på dagis???
William är sjuk varannan vecka just nu och det känns inte särskilt kul i plånboken, men vad gör man?!?
I fredags var det dags igen. Nästan 40 graders feber, hosta och en jobbig förkylning som INTE vill ge med sig.
Det har inte bli it mycket sömn här hemma i helgen. William är så täpt i näsan att han har svårt att andas när han sover, detgör i sin tur att han inte kan sova så mycket.
Det blir till att vabba igen då :(
Något dagis lär det inte bli på några dar...
En fråga till alla er småbarnsföräldrar:
Hur gör ni med vabben? Delar ni på den eller är det oftast samma som tar den då det är sjuka barn?


Nu ska jag passa på att vila lite innan William vaknar igen.
So long!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jobbigt med sjukt barn :( .

Jag har mest varit hemma och vabbat men det är för jag pluggat på distans sen min son varit 6 månader. Men pappan har också varit föräldraledig ibland.



Spanar runt bland fler som föräldrabloggar och använder bloglovin så kikar in här med :) .

2010-10-04 @ 22:31:04
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Sandra

Det är alltid så när de börjar dagis och det brukar dröja länge innan det går över...

2010-10-13 @ 22:52:09
URL: http://motherhood.blogg.se/
Postat av: E

Hej. Hoppas ni har kryat på er.

Det där med feber och förkylning är vad som verkar gå runt på alla skolor just nu. Ända sedan starten av skolan. Åkte på det själv då.

Hoppas ni slipper det snart. Sen blir alla barn sjuka i början.. sett ur pedagogperspektiv. Du vet alla baciller som ska tas upp. :P

2010-10-24 @ 17:49:26
URL: http://petracharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här