Hur mycket snor rymms det egentligen i en liten babynäsa?!?

Det blev en mycket lång natt...
Oliver var så täppt i näsan och var tvungen att få hjälp för att få ut det.
Ingen feber på någon av grabbarna än så länge och vi håller tummarna att det så förblir.
Tack och lov för snorsugen vi har, det är en otroligt bra hjälp när de små är förkylda.
Hur mycket snor rymms det egentligen i en liten babynäsa?!?


Tack vare snorsugen så kunde Oliver sova endel inatt i alla fall. William sov (tack och lov) hela natten
Värre var det för mig... Sov en stund mellan 2.30 och 3.30 och sen en stund mellan 5 och 6, sen vaknade ju William och ville gå upp.


Det är vid dessa stunder som jag är extra tacksam för att jag dricker kaffe igen.
Idag kommer det att bli mycket kaffe för min del, kanske en och annan chokladbit med för att få en sockerkick ;)



Kommentarer
Postat av: Fröken M

den där snorsugen må vara lite små äcklig, men den gör verkligen UNDERVERK med små snoriga näsor !

Vi har en i varje badrum här hemma så att de alltid finns nära till hands :)

Även här pimplas det kaffe för fullt ! Om det blir jobb eller hemma pyssel idag återstår att se. Nu har jag i alla fall kvicknat till :) kram

2011-04-20 @ 08:19:00
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här