Lite bättre...

Lite bättre med mig idag, men ändå inte helt bra.
William väckkte mig redan vid 5... Fick honom ändå att somna om ett par minuter igen sen började Oliver.
Nu har vi varit uppe en bra stund.

Gårdagen var nog den lugnaste på mycket länge.
Jag sov när Oliver sov på dagen, (William var på förskolan). Det blev inte mer än drygt 1½ timma, men det är alltid något.
Hämtade William kl.14 och sen spenderade vi eftermiddagen i trädgården tills R kom hem från jobbet.

Idag är Williams sista dag som heltidsbarn på förskolan. Från och med nästa vecka får han blir han 15-timmars och får bara gå 3 dagar i veckan (9-14).
Då gäller det att vi aktiverar oss mycket här hemma ;)

Nu blir det en stor kopp kaffe innan v i kickar igång dagen ordentligt här.


Vad händer hos er idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här