Godmorgon alla fina!

Godmorgon alla fina!

Trots att vi haft en hyfsat lugn natt så känns det som att jag inte sovit alls.
Just nu är det många tankar som snurrar i huvudet, men jag börjar få klarhet i det mesta.
Att man ska tänka så mycket hela tiden... Oroa sig för saker som egentligen bara är småstrunt, men som ändå sätter sig som en malande tanke i huvudet.
Nu spelar det ingen roll längre, för nu har jag (efter prat med min underbara kusin) fått bekräftat att det inte alls är fel.
(Mer än så tänker jag inte berätta...)


Igår var en av mina fina kollegor på besök hos oss.
Alldeles för längesen vi sågs och jag hoppas inte det går så långt tid till nästa gång.
Det var en trevlig stund med mycket tjatter, precis som det ska vara.

Strax ska vi kicka igång dagen ordentligt här.
Efter lunch får vi besök av Fia och hennes söta grabbar. William är jätteglad över att få hit lite kompisar att leka med.
Innan dess ska vi plocka lite här hemma och baka nåt gott.
Solen verkar göra oss sällskap idag med. Önskar dock att det inte var så väldans varmt idag bara, kan man ha den turen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här