Godmorgon Fredag

Godmorgon Fredag!

Igår var en helt perfekt dag, hoppas på en likadan idag.
Det var sol, men ändå inte så varmt som det tidigare varit. Det var helt perfekt.
Strax innan kl.14 kom Fia och barnen och det dukades fram lite fika i trädgården.
De stora barnen lekte och de små låg/satt på en filt med leksaker.
Lite mer än 3 timmars lek hann dom med innan det var dags åka.
Givetvis så glömde jag plocka fram kameran...

Idag är det äntligen fredag och helg igen. Trött som en säl är jag, trots att jag fått sova 22-04.40 och sen fram till 6.20. Kanske är därför jag är så trött?!?
Ja,ja... Lite kaffe så blir man säkert pigg.
Hoppas på att få mysa i soffan till en bra film när barnen somnat ikväll.





Vad händer hos er i helgen?



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Halloj !

Du har rätt - fördelen med picnik är att det går så snabbt och smidigt !

riktigt mörk choklad i väldigt små mängder kan vara ok när man äter enligt LCHF, men popcorn är aj-aj eftersom det praktiskt taget bara är kolhydrater :)

Idag ska jag dock försöka baka fröknäcke - det ska tydligen vara ok !

Kram

2011-08-05 @ 12:54:57
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här