Hjälp!

En morgon med 2-års trots. Det är fel kläder ( helst ska han gå utan), vällingen skulle serveras kall men det var ju inte så gott så då kom det fler tårar.
Ja, så här är det ganska ofta här hemma just nu. Kan knappt vänta till Oliver är i den åldern.
Skitväder idag med, regn och åska precis som igår. Det får bli en innedag för mig och Oliver medan William är på förskolan.

Igår rensade jag i Olivers garderob, det var inte mycket kvar när jag var klar där. Plockade fram stl 74.
Vad hände med min bebis?!? Hjälp! Jag hinner inte med i den här takten!!!
Williams garderob behöver också fyllas på då han dragit iväg på längden i sommar och nu mer behöver stl 98.
det får helt enkelt bli en shoppingdag snart ;)
Nu är det dags för lite morgonmys i soffan med mina fina killar (och mitt kaffe) innan vi gör oss klara för att lämna William på förskolan.

Ha en härlig dag alla fina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här