Ni följer väl med dit?!?

Redan onsdag igen och dagarna fullkomligt flyger fram.
William hade sin första dag på förskolan igår och det hade varit toppenbra för honom. Det var en mycket glad kille som följde med hem, men innan för dörren tvärvände det och tröttheten kom. William hade haft så fullt upp på förskola. Att han inte somnat när det var vila.
1 timmas vila på soffan hemma resulterade i att han sen inte somnade förrens efter kl.20 igår.
Vi är uppe sen kl.6, det gick absolut inte att få unge herrn att somna om igen.
Oliver sover dock fortfarande.

Nu är det bestämt!!! Från och med 1 september flyttar jag bloggen, adressen kommer...
Ni följer väl med dit?!?

<3

Kommentarer
Postat av: Milliez - Blivande fyrbarnsmamma

Ja, det är riktigt frustrerande. Hoppas verkligen att det går över snart :)



Kram

2011-08-10 @ 09:13:18
URL: http://milliez.nu
Postat av: Monika

Absolut :)

2011-08-10 @ 17:34:16
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Kristine

Ja dagarna försvinner i ett nafs,, så tråkigt. Hoppas det blir några fina höstdagar. Hihi ja trötta ungar är inte kul,, försöker hålla Hugo vaken, vilket är s**t svårt...

Japp jag följer med vid bloggflytten :)

Kram kram

2011-08-10 @ 18:24:02
Postat av: anki olsson

Absolut Linda . jag hänger med. kram

2011-08-11 @ 23:05:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här