Godmorgon söndag!

Det var inte många sekunder vid bloggen igår.
Visst är det jobbigt när man känner sig sjuk och det vägrar bryta ut! En sådan dag hade jag igår + en övertrött William som vägrade sova middag och ändå höll sig vaken till 19.30.
Själv slocknade jag som ett ljus strax efter 22... Ja, där har ni min lördag ;)

Idag känns det dock bättre... Lite piggare.
Tror att bebisen har vänt sig rätt i magen under natten också... Hoppas, hoppas, hoppas... Då slipper vi vändning på sjukhuset.
Letar fortfarande efter min sladd till kameran, har ju massor av bilder som ska in.
Får leta mer där uppe när/om William somnar efter lunch idag.

Här försöker solen kika fram genom molnen och jag hoppas på en lite varmare dag så man får tillbaka vårkänslorna igen.

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här