Min dag idag <3

Lämnade William på förskolan strax innan kl.10 och tog sen bussen ner till centrum.
Hade tid hos sjukgymnasten kl.11 och gott om tid innan dess.
Smet in till frisören och nu är håret ca 15 cm kortare och det känns underbart!
Fick tens för musklerna i ryggen hos sjukgymnasten och kände mig som en ny människa när jag gick därifrån.
Sen direkt ner till barnmorskan för kontroll.
Där var väl inte allt lika bra...
Måste äta mer järntabletter och bebisen låg i säte, men det kan ändra sig sa hon.
Annars blir det vändning av bebis på sjukhuset eller kejsarsnitt.
Det sistnämnda passar mig inte alls då jag är sjukt rädd för allt som har med sjukhus, nålar och knivar att göra.
Nu hoppas vi att bebisen vänder sig själv till nästa kontroll.

Kom precis hem och ska nu få i mig något att äta innan jag ska skutta iväg och hämta min lilla prins <3



Kommentarer
Postat av: annie

tjatja, fin blogg, allt bra? :)

2011-02-04 @ 16:24:23
URL: http://aldrigannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här