Min dag... so far...

Lycklig liten kille som ropade och pekade mot förskolan ett par hundra meter innan vi var framme.
Det är så skönt att det aldrig är problem med lämningar längre, han älskar verkligen att vara på sin förskola.
En riktig dagisunge ;)

Åkte ner till barnmorskan efter att ha lämnat William.
Allt var bra, nu låg bebisen som han ska... Med huvudet neråt. Inte fixerad än, men det är ju trots allt 5 veckor kvar.

Tog en sväng in till min favvobutik i centrum där hölls det på att packa upp allt nytt fint från Nova Star.
Tyvärr hade varken mössan eller tröjan jag ville ha till William kommit med i leveransen. Men det skulle komma in snart.



Nu blir det soffläge för min del... Måste vila en stund innan jag ska iväg och hämta prinsen <3


Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja det är sån härlig färg på mössan och tröjan! Och skönt att William gillar dagis så, då vet man ju att de har det bra! <3

2011-02-18 @ 16:12:49
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här