Sömnlyx!

Sömnlyx har det varit här inatt!
William somnade kl.18 och sov till 6.30 imorse sen låg vi kvar en halvtimma innan vi gick upp och åt frukost.
Underbart med en sådan morgon ibland.
Idag är det dags för William att få gå tillbaka till förskolan och jag tror han kommer tycka det är superkul.

Jag ska passa på att vila ordentligt idag.
De senaste dagarn har jag haft så sjukt ont i mage och rygg när jag går.
Det börjar trycka på bra nu.
På fredag är det dags för besök hos MVC igen och se om bebisen har lagt sig åt rätt håll (sist låg han i säte).

Ha en superfin dag!





Idag är sista dagen att vara med i tävlingen!
Den hittar ni här
.



Kommentarer
Postat av: feztis

Skönt att få ta det lugnt på morgonen och ligga och dra sig lite :)



2011-02-14 @ 09:09:09
URL: http://feztis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här