Happy friday <3

Fredag igen!
William är lämnad på dagis och jag har precis gjort mig en macchiatopulver kaffe (det enda kaffet jag kan dricka just nu).

8 veckor kvar till bf idag... Är riktigt trött på att bära alla dessa extra kilon nu och hoppas på att slippa gå över tiden denna gången.
Inte långt kvar nu och vi har fortfarande inte skaffat ny vagn.
Har i och för sig kvar Williams, men vi måste ha en syskonvagn så båda kan åka.
Har ev. hittat en som jag kan tänka mig.
Varför ska det vara så svårt att bestämma sig???

I helgen ska vi nog hinna med att skruva ihop Williams växasäng så vi kan börja använda den.
Det känns konstigt att han börjar bli så stor, det har gått så fort.
Det kommer massor av nya ord varje dag och det är helt fantastiskt att se min lilla kille växa och bli en egen individ.





Kommentarer
Postat av: t i l d a c o r n e l i a .

Hejsan :)

i min blogg kan du tävla om att bli dagens blogg! ;)

anmäl dig här: http://tildacornelias.blogg.se/2011/january/fredag-dagens-blogg.html#comment

så önskar jag dig lycka till, ha en fortsatt trevlig fredag! :)

2011-01-28 @ 10:57:59
URL: http://tildacornelias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här