Trött som en säl

Kvällen igår avslutades med ett samtal till vårdguiden då vi (trots alvedon) inte fick ner Williams feber (39,5).
Det är hemskt att se sitt barn må så dåligt.
Att ha 40-41 graders feber är inte alls ovanligt när man är liten och förkyld enligt vårdguiden.
Hon jag pratade med sa att jag absolut inte skulle vara orolig.
William sov ganska bra fram till kl.4. Det var jag som inte kunde sova då våran lilla katt absolut var tvugnen att ligga i mitt ansikte eller ovanför Williams huvud (som en mössa).
Tror säkert att hon väckte mig 10 gånger.
Inte går det att stänga sovrumsdörren heller då fröken katt faktiskt kan öppna dörrar. GRRR...
Så idag är jag trött som en säl.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här