Jag har gjort det igen...

Jag har gjort det igen...

Är det okej att skylla på amningshjärna och trötthet?

Skulle åka ner till R´s mamma efter lunch, R var redan där och byggde fårstängsel.

Packar in ungarna i bilen, vagnen i bagaget och ska precis stänga luckan då jag kom på att jag glömt min mobil i köket, går in och hämtar den och kommer samtidigt på att jag ska ta med matstolen till William i samma sekund som jag bestämmer mig för att strunta i det idag...

Låser ytterdörren, sätter mig i bilen och åker iväg.

William sitter hela tiden och ropar "Mamma, mamma".

Jag svarar att vi snart är framme och slänger ett öga i backspegeln och får se...

Jag har kört med bagageluckan öppen HELA vägen!!!

Ingen lång bit men ändå... Typiskt mig!

Hahaha...

Ja, just det ja... Detta har jag lyckats med en gång tidigare också ;)



Kommentarer
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHA :D Du är la för go! Pöss på dig toksyster.

2011-07-10 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här