Morgon redan?!?

Morgon redan?!?

Underbart att vakna upp och vara på ett riktigt jäkla rövhumör!
Det började redan igår när William och Oliver båda vaknar kl.22 och fortsätter att vara vakna!
Där rök min kväll!
R försökte få William att somna om men då var det tydligen bara mamma som dög.
Oliver höll låda och R fick av någon anledning inte ens titta på honom för då började han grina.

* S U C K *

Vid midnatt sov i alla fall båda två igen och då fanns det inte mycket kvar för mig att göra än att gå och sova jag med.
Oliver vaknade hungrig kl. 5 och sen vaknade William strax efter kl.6 på underbart humör!

Jag skulle vilja springa ut i skogen, ställa mig på ett bra ställe och skrika alla fina ord jag kan på en gång, men jag får nöja mig med en stor kopp kaffe och hoppas att det hjälper på trötthet och dåligt humör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här