Urusel!

Jag vet, jag har verkligen varit urusel på att blogga sista veckan.
Till saken hör att jag inte har haft ro att sitta vid datorn då jag haft fullt upp med annat.
Blogg.se suger verkligen att mobilblogga med och jag har inte hunnit/orkat skaffa något annat, men jag SKA verkligen göra det snart.
Nu har vi i alla fall hunnit landa hemma en stund, men oj,oj,oj vad tvätt!!! Hur sjutton ska jag hinna tvätta upp allt?
Tvättmaskinen går varm här hela tiden, men det ska ju finnas plats att torka allt med.
Igår var en sån där supervarm dag, vi hade ca 29 grader i skuggan och jag gillar det inte alls, men kvällen var underbar. Alldeles lagom varm.
R och jag åt en sen middag på altanen. Skönt att få äta själva ibland och kunna sitta kvar vid bordet en stund efter maten.
Idag ser det ut att bli regn, men det gör inget för min del för vi har massor att göra hemma.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Fröken M

Godmorgon ! Med det finaste man har tar man inga risker ! Vi har grind till trappen i båda ändar och i viggos rum är det ingen fallrisk alls. Dock är det glasskjutdörrar ut till vårt sovrum och det omges av en 90 cm höd stenmur... Där skulle han - om han var obevakad kunna klättra upp och trilla ner... Det vore mardrömmen, därför får han vara på "säker mark" :) hoppas ni får en riktigt mysig dag ! Kram

2011-07-28 @ 08:40:53
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här