In en snabbis...

Båda barnen sover middag samtidigt! Hur ofta händer det då? Typ aldrig.
Jag funderade ett tag på om jag skulle våga sätta på dator och lägga upp lite bilder, men med min tur så hade nog båda vaknat då.
Igår hade vi en lugn och mysig dag hemma. Vi var ute i trädgården och lekte massor, plockade av vinbären som barnens mormor ska få och frös in dom.


En del av skörden

Blev så glad igår när en av mina bästa vänner från min hemstad ringde igår. Önskar att vi kunde ses lika ofta som förr!
Tänk om jag kunde få flytta upp min familj och nära vänner hit istället, det hade ju vart helt perfa!


Nu vaknade William och han har visst drömt om 4-hjulingen och pappa, för det är det ända som kommer ur den lilla munnen just nu...

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Mamma

Sötnosen! Så snäll du är och plockar av vinbären åt mig. Ja det skulle vara roligt om vi bodde mkt närmre varandra....för vi längtar ju mkt vi också efter er.

Vilket fint foto på dig.....löv jo!

2011-07-31 @ 16:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här