Ännu en regnig dag i Stockholm...

Ännu en regnig dag i Stockholm.
Hur kommer det sig att det alltid är dåligt väder när midsommar närmar sig? Visst är det konstigt?!?

Här blev det inget att sova länge på morgonen. William och Oliver verkar har gjort en pakt.
Deras mamma ska inte få sova på morgonen ;)
Just nu håller William på att ta på sig sina byxor (bak-och-fram) helt själv, jag får absolut inte hjälpa till.
Det är ju tur att vi ska hålla oss inne nu när det regnar och blåser så ute.

Nu blir det en kopp kaffe och lite soffhäng med min stora kille innan vi kickar igång dagen ordentligt.
Oliver håller på att somna i vagnen...


älskar bilden på mina killar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här