Godmorgon och underbart väder!

Godmorgon och underbart väder!

Vaknade redan vid 6-tiden då Oliver var hungrig, vid 7 vaknade William och då klädde vi på oss och gick till ladugården och matade grisarna.
Nu kaffe och liten stund vid datorn medans William dricker sin välling. Oliver och R sover.

Jösses vad trött jag var i går, jag somnade på soffan strax efter 21, det måste vara den friska luften som gör det ;)
Inga planer för dagen än, men jag tror vi ska ta oss ner till turistbyrån och kika på lite broshyrer och se vad som finns att göra i närheten.
Här ska visst bli fint väder i veckan så man får väl passa på. En och annan mjukglass ska väl också slinka ner.
På onsdag styr vi kosan mot Arvidsjaur igen lite mer shopping och kanske en lunch på Frasses



Ha en fin dag!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Åh, en fin bild på ett av mina gullhjärtan :-))

2011-06-27 @ 15:59:26
Postat av: Ida

Är så stolt över att ha en sådan fin och vacker syster! Älskar dig! Blir så ledsen när jag tänker på hur lång resväg vi har mellan oss :( Puss puss!

2011-06-27 @ 22:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här