Godmorgon varma lördag!

Godmorgon varma lördag!

Idag är det kalasdags för William...
Jag har varit riktigt duktig och skjutit allt framför mig så nu har jag massor att göra innan kl.1 då kalaset börjar.
Har egentligen inte alls tid att sitta här utan borde stå i köket med förklädet på och baka samtidigt som jag dammsuger och dammar, dukar, blåser ballonger m.m
Det tar jag om en stund ;)


Hade en mysig kväll med min lillasyster igår, vi åt popcorn och pratade om ditt och datt i soffan till klockan var alldeles försent för mig, jag som oftast somnar runt 21 nu för tiden.

Natten har varit mycket lugn, Oliver vaknade bara en gång inatt (hurra!!!)... Ändå är jag supertrött.
Nu en stor kopp kaffe och en powerking så får jag nog den kickstarten jag behöver för att komma igång!

Ha en toppendag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här