Helgen som gick...

Redan söndag och helgen gick alldeles för fort!
Bror min och hans lilla familj har påbörjat sin resa hem till Göteborg och det är som alltid lika jobbigt och ledsamt att säga hejdå.
William och kusin Alexander har haft så himla skoj ihop och vi har nästintill bott i vår trädgård från tidig morgon till läggdags.
Äntligen har staketet i trädgården blivit förlängt och sandlådan är inköpt.
Det premiär grävdes av småkillarna igår eftermiddag och blev stor succé.

I natt vaknade William och gallskrek, vi förstod ingenting först, men efter ett tag pekade han på munnen och vi fick då se att ännu en kindtand var på väg att bryta igenom tandköttet.
R fick hämta alvedon och sen somnade William om snabbt igen... Stackars liten.
Sovmorgon för William idag... 7.45 kom han och R ner, då var jag redan vaken och uppe med Oliver sen en 7.30

Förmiddagen har vi spenderat i trädgården, men William har haft ont i munnen och varit så trött att det inte alls var särskilt kul, ingenting är bra och det blir massor av tårar.
Ingen matlust alls, men en flaska välling har han nu fått i sig och ligger nu brevid mig i soffan jättetrött.
Oliver sover han med.

Bilder kommer senare, först blir det en nap med William.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här