Plötsligt händer det!

Plötsligt händer det!
Vaknade 6.15 av en hungrig Oliver, gick upp och ammade honom och han tackade mig genom att låta maten komma upp igen... Över mig!
Bara att tvätta och byta kläder på både mig och honom.
Sen var det ju ingen idé att lägga sig igen för William vaknar nog viljen sekund som helst... Trodde jag.
Var precis inne och kikade till honom och han sover som en stock brevid R.
Kan det vara så att William tar sig en sovmorgon idag? I så fall är det den första och visst är det typiskt att jag inte kan få ta den med honom?!?
Jag ska inte klaga för sen vi kom upp hit så sover Oliver ca 19-06 och jag måste väcka honom för att han ska äta på natten (för att slippa mjölkstockning).
Nog om detta...


Sovande William på väg till Arvidsjaur i onsdags...

Nu håller Oliver låda i vagnen, så det är bäst att underhålla honom lite så han inte väcker William...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här