Trött som en säl, men orkar inte...

Trött som en säl... Borde seriöst gå och lägga mig, men jag orkar inte.
Det är fortfarande sol ute trots att klockan är strax före 23 på kvällen.
Mygg och knott har börjat smyga sig fram för att visa att dom finns.
R vart nästan uppäten när han satte upp myggfönstret till vårt sovrum, ja man måste ha myggfönster om man ska kunna ha fönstret öppet.
Jag har ingen lust att agera blodbank åt myggen inte!

William har haft så himla kul idag och var så upp i varv att han hade svårt att somna ikväll.
Han har åkt 4-hjuling med R, kastat boll med Shiva (farmors hund), tvättat bilen och busat massvis.
Vi trodde ett tag att det skulle bli ett j*dra oväder då himlen vart alldeles svart, men det drog förbi vid sidan om och kom aldrig till oss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här