*GÄÄÄSP*

5.33 väckte William oss idag.
Han bars över till vår säng och jag inbillade mig att han skulle somna om... Men det gjorde han givetvis inte.
Vi låg kvar till kl.7 sen gick vi ner, åt frukost och William duschades. När vi var klara hörde vi ljud från övervåningen att R var vaken.
Tänk att hela familjen var uppe inna 8 idag, det är något som inte händer allt för ofta.

Idag åker vi till IKEA och shoppar möbler och annat till Williams rum, nu ska det bli klart.
Vi ska även kika efter en ny datorstol till R.
Funderar på om vi ska åka förbi Statoil innan och köpa en Latte till mig, tror att min kropp behöver lite koffein idag om jag ska orka med förmiddagen. Har inte druckit en droppe kaffe sen i agusti tror jag (Mår illa av kaffe när jag är gravid).

5 dagar kvar
till BF...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här