Happy tuesday!

Jäkla hosta som går nu, hör att var och varannan unge har det.
Långdragen, seg och hemsk förkylning.
William är i stort sett bra nu, men hostan håller både honom, mig och R vakna nattetid.
Ibland är det nästan som att han ska spy för han hostar så mycket.
Lyckligtvis så gör han inte det.
Idag är dag 6 på penicilinkuren och idag gick det hyffsat bra att få i honom den.

23 dagar kvar till bebis...
Min rädsla släpper mer och mer för varje dag som går och nu vill jag nog mest av allt få tillbaka min kropp igen.
Kunna böja sig ner utan att få ont överallt, kunna sova på mage, kunna andas normalt...
Kul för er som tycker om att vara gravida, jag gör det inte.
Däremot ser vi mycket fram emot att få hälsa på vår nya familjemedlem.

Nu ska vi göra oss i ordning här, har tid på mvc kl.10


Tuesday Pictures





Kommentarer
Postat av: Evelyn

Ja det är verkligen någon jobbigt hosta som går. Milton började hosta lite i fredags och lördags. I söndags tilltog det och han fick feber. Igårkväll hostade han så han kräktes två gånger och han har verkligen jättejobbigt med hostan. Har sett fler vänner som tycks ha samma problem!



Jobbigt, det finns inget som hjälper verkar det som!! Måste vara ännu värre för stackars William som dessutom har ont i halsen! =(



Hoppas allt såg bra ut på Mvc, vad spännande att det är så nära nu.

2011-03-01 @ 14:59:09
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här