Morgon stund...

Kan ju inte påstå att jag blev överlycklig när William väckte mig kl.5 idag.
Nej, det var ju inte direkt så att jag studsade upp ur sängen.
Fick honom inte att somna om, men han låg kvar till strax innan 7 (trots att R gick upp vid 6).
Vågar vi hoppas på att han somnar tidigt ikväll? ;)

Det känns verkligen att vi är påväg mot våren. Man är inte lika trött när man vaknar och man blir så mycket piggare av ljuset. Dagarna blir längre på något sätt.
Nu längtar jag bara till vi kan använda trädgården igen och att all snön smälter bort.

Idag segar vi lite på morgonen, nu har vi varit tidiga till förskolan både måndag och tisdag...
Nu mys i soffan till "Lilo och Sticth 2".

Good Morning Sun Pictures

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här