O M G

Som rubriken lyder... OMG!!!

William har för första gången på mycket länge sovit i sin egen säng hela natten.
Kvart över 6 väckte han oss och ville komma över till oss en stund.
Det känns i kroppen att man inte sovit brevid den lilla akrobaten inatt.
Hur mycket jag en älskar min son så tycker jag att det är skönt när han sover i sin egen säng.
Nu ska bara hans hemska hosta och förkylningsastma försvinna så vi kan flytta in honom i sitt eget rum igen.

Idag står handling på to-do listan.
Jag skulle även behöva ta tag i städning av hemmet då det ser ut som en tromb med leksaker dragit förbi här.
Mest av allt så ska jag inte glömma köpa Ahlgrens bilar med chokladöverdrag. Någon som testat dom?


Favoriter just nu!


Kommentarer
Postat av: Fröken M

åh, vi har haft en sån härlig "långnatt" här - viggo har sovit 12 timmar i sträck utan välling i sin egen säng vilket är en "mamma seger" :)

även här ska vi försöka ta oss ut en sväng idag ! Det gäller att passa på när solen strålar ! Ha en toppen dag !

2011-03-06 @ 07:59:33
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här