Skitvädret försvann...

Det verkar som att skitvädret bara var här en kort sekund...
En stund senare kom solen fram och har nu lyst i stort sett hela dagen.
William och jag har gjort den kraftansträngning och städat nedervåningen, vi sparar övervåningen till R ;)
Det tar extra lång tid att göra ALLT just nu.
Dammsuga ett rum, sen måste det vilas en stund för dumma sammandragningar.
13 dagar kvar och jag är rejält trött över att inte kunna böja mig ner längre, tur jag har min prins som hjälper mig.
Vet inte var hans städgener kommer ifrån, men det kan vara ett drag från hans moster Ida som mer än gärna städar hahaha...
William tog en lunchvila innan lunch idag och var jättehungrig när han vaknade. Plättar till lunch och det var mycket populärt!

Tvättade Williams Didriksson overall idag, tycker att reflexerna på armar och ben försvann lite i tvätten.
Ska det inte vara lite bättre kvalité på en overall som kostar runt 1000 kr?

Nu myser vi i soffan till Lilo & Stitch 2 innan vi fortsätter att plocka här.


Kommentarer
Postat av: Monika

Fy dig, du tog våran sol, här kommer molnen :))

2011-03-11 @ 16:18:23
URL: http://monckan.blogg.se/
Postat av: Evelyn

Ja det har verkligen varit en underbar dag idag!



Jag förstår att det är jobbigt att dammsuga! Jag hade inte problem med sammandragningar men däremot lite foglossning så jag dammsög inte på flera månader i slutet på graviditeten...

2011-03-11 @ 19:21:27
URL: http://eyz.blogg.se/
Postat av: Ida

Hehe ja det är nog ett drag från mig som Wille har fått :) Puss puss/ moster.

2011-03-11 @ 20:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här