Den ständiga jakten...

Just nu känns det mycket som att det är en jakt på sömn dagligen...
Eller kanske är det mer sovmorgon jag tänker på.
Det är helt otroligt hur lite sömn man klarar sig på egentligen.
Innan jag fick barn kan jag utan att överdriva säga att jag hade klarat MAX tvp dagar med så lite sömn.
Nu klarar man visst hur mycket som helst, eller hur lite sömn som helst.
Inatt har jag nog varit uppe 5-6 gånger med Oliver, Wiilliam vaknade nog bara 3 gånger.
Då kan nu ju räkna ut hur mycket sömn det blev för min del ;)

Pratade med en kollega igår och jag kan ju säga att jag blir liiite avis när jag hör (eller läser på FB) att hennes barn sover kl.10 på morgonen och hon undrar när dom ska vakna...
Här ställer jag mig frågan: När ska mina somna?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här