Gäääääääsp!!!

Är det så att man får en ganska så god natts sömn innan barnen ska ha en "vaken"natt igen?
Oliver var vaken från ca 2-4.30 och William mellan 2-3.
Oliver för att han var snorig, vad William gjorde vaken vet jag inte... Han var bara vaken.
Nu sover Oliver och William kikar på TV.

Sol på himlen och jag håller tummarna för fint väder hela dagen.
Kvällen igår avslutades med spöregn och åska (vilket är mysigt om man är inne ;) )

Inget babycafé blir det för min del i dag heller.
Jag vill inte utsätta Oliver för nya baciller och heller inte sprida hans till de andra bebisarna.
Får väl försöka vila en stund och ta i tu med städning hemma, för på fredag får vi besök av finaste Stina

Ha en fin dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här