Oliver och sjöhästen...

Tog den här bilden på min lilla prins Oliver igår kväll när vi var inne på William rum och lekte.
Sjöhästen på bilden fick Oliver av min syster med familj när han föddes.
Skickade bilden med MMS till min syster och ett par minuter senare fick jag ett MMS tillbaka.
Tänkte att det kanske var på min systerdotter som har en likadan sjöhäst som hon också sover med.
Eller hur!?!
Fick en bild på min söta svåger som ligger (som Oliver på bilden) med min systerdotters sjöhäst på armen.
Gissa om jag bröt ihop av skratt här hemma. :)
C du är för rolig!!!
Hade jag fått så hade jag lagt ut bilden... Men jag ska vara snäll mot C och inte göra det ;)

<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Åh vilken fin sjöhäst !! Vart får man tag på en sån ? Hoppas allt är bra med er !! Kramar

2011-05-15 @ 08:38:43
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Anonym

Hehe, vi är allt lite tokiga jag och C ;) Nja, bilden håller vi allt för oss själva ;)

2011-05-15 @ 16:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här