Paket och vikt

Igår hämtade jag ut mitt paket från H&M.
Tyvärr var det inte mycket som passade i storlek så det åker tillbaka.
Byxorna kommer jag att behålla, gillade båda paren, dom var till och med finare än på bilden.



Resten ska som sagt tillbaka och bytas i storlek, en mindre storlek.
Det är skönt att det viktmässigt går åt rätt håll även om det inte syns så mycket på vågen ännu, mest på kläderna.
Har nästan 15kg kvar att gå ner, min mål är ju att väga ungefär som innan jag fick William.
Lagom vikt till min längd.

Vill komma igång och börja träna snart, men måste vänta på "efterkontroll" innan.
Än så länge försöker jag ta långa raska promenader när jag lämnar William på förskolan och visst har jag märkt av lite resultat.
Borde tänka mer på vad jag äter,sluta "unna" mig saker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här