Regnet det bara öser ner...

Regnet det bara öser ner...
För min del gör det inte så mycket när jag ändå har miljoner saker att göra idag.
Här ska städas inför helgens besök + att tvättkorgen väller över av all tvätt.
Men först ska jag kika på min "mammaledig"såpa Våra Bästa År hahaha...

Här går vi fortfarande i väntans tider.
Lilla Grynet (vår ena katt) är högdräktig och var beräknad i tisdags (om jag räknat rätt), men här händer inte mycket mer än att hon vill vara nära, nära, nära.

Dags att slänga in tredje maskinen tvätt...

Ha en fin dag!











Kommentarer
Postat av: Ida

Här kom faktiskt solen fram, hoppas bara vårvärmen kommer tillbaka också.

Jag följde den tv-serien också när jag var mammaledig :) Fast det räcker ibland att titta en gång i månaden så hänger men med ialla fall om du förstår vad jag menar :)

2011-05-19 @ 20:32:20
URL: http://galetfamiljeliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här