Snö i Maj?!?

Snö i maj?!?
Gissa om jag blev förvånad när jag kikade ut genom fönstret och fick se att det snöade ute.
William blev jätteglad och stod länge med näsan tryckt mot altanfönstret.

Jag hade ju plockat undan overaller och vinterkläder !!! Måste jag ta fram dom igen nu då?!?


Dags att fixa iordning oss för promenad till förskolan.
Sen ska jag och Oliver skicka ett paket på posten, hämta ett paket i affären och hoppas även på att få ett paket i vår brevlåda idag. (Ett traderafynd.)

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Monika

Här kom det rejält med hagel :)

2011-05-03 @ 18:44:43
URL: http://monckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här