Valborgstivoli

Tivolit var nog den sämsta s-k-i-t vi vart på.
Har inte varit på tivolit sen 2007 (tror jag) med stora grabben.
Vet inte ens om det är samma tivoli nu som då.
Iår var det i alla fall Berglunds tivoli

Jag överdriver inte om jag säger att vi gick därifrån efter ca 7 min.
Dyrt och skabbigt.
William fiskade en "lyckopåse" för 40 kr som innehöll en redan smutsig gris. Men som vanligt blev han gladast för förpackningen som var en blå påse som skimrade.







Redan smutsig gris...

Jag skulle tippa på att det var dyrare än både Gröna Lund och Liseberg...


Kommentarer
Postat av: Ida

MEN! Vad tråkigt att det var SKIT! Dåligt att det var en smutsig gris i lyckopåsen! Tur att Wille gillade påsen iaf hehe. Puss!

2011-05-01 @ 18:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här