Är det solen som är på besök idag?

Är det sant?!? Är det solen som är på besök idag?
Underbart om den är här för att stanna och värma oss lite idag.
Här är vi tidiga idag, båda barnen är klara och jag är på G.
Förskoledag för William och vila för mami ;)
Någon gång mellan 7.30 och 16 (!!!) så ska det slamsugas i alla avlopp i husen.
Kul att behöva sitta inne och vänta på att dom ska komma.
Jag vägrar lägga nyckeln i tuben då jag inte vill ha främmande människor hemma när vi inte är hemma.
Det är bara att hoppas på att dom dyker upp så det inte blev som med fasadtvätten som skulle ske för 3 årsen.
Den gången fick vi alla lappar i brevlådan där det stod att om man inte plockade undan så dom kom åt med maskinen (behövde rulla in i trädgårdarna) så skulle vi boende få böta 1500 kr (!!!).
Jag plockade bort staketet från kortsidan, flyttade buskar som skulle vara i vägen och plockade ihop vår jättepool för att sedan bli tvärförbannad på mupparna som då satt i styrelsen i vår förening.
Helt plötsligt vart fasadtvätten inställd och är så fortfarande.
Nåja... Det var längesen, men ni förstår hur jag menar...?

Nu blir det kaffe och häng i soffan med mina grabbar (som lät mig sova helt okej inatt ;) )

Ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





















Kontakta mig via mail:
klicka här